פרגולה חשמלית נאספת (pvc)

עולם הפרגולות ומוצרי ההצללה לעולם אינו קופא על שמריו. מוצרים חדשים ואף חומרי גלם נוספים נכנסים כל הזמן אל התחום, ומרחיבים עוד יותר את מגוון האפשרויות העומד בפני קהל הרוכשים. בשנים האחרונות נוסף פן חדש, מתקדם ומרגש אל המוצרים הוותיקים – פרגולות בעלות הפעלה חשמלית.

כיום יותר ויותר מערכות מאמצות הפעלה חשמלית ושיטות נוספות להפעלה מרחוק, כך שניתיהיה להשתמש בהן בבית חכם. טכנולוגיות אלו כבר מיושמות בשערים חשמליים, בווילונות ובתריסים, במערכות מיזוג אוויר והסקה וכן הלאה. התפתחותן של סוככים ממתכת, העשויות אלומיניום, לצדן של אלו הוותיקות יותר העשויות עץ, אפשרה להכניס הפעלה חשמלית גם לעולם זה, וכך לגרום לו לצעודקדימה עם הקדמה הטכנולוגית המאפיינת בתים חכמים. לגלריית פרגולות.
איך זה עובד?
אומנם ניתן לבנות קירוי מסוגים שונים לפרגולות אלומיניום, אולם במקרה זה מדובר בעיקר על אלו במבנה הקלאסי והמוכר מעץ – של קורות דמויי רפרפות (אם כי מאלומיניום ולא קורות עץ) בגגה של הפרגולה. במבנה עץ אין כמובן דרך לשלוט על כיוון הרפרפות ומידת פתיחתן/סגירתן לאחר תום הבנייה, שכן הוא קבוע. עם זאת, בפרגולות אלומיניום חשמליות הרפרפות אשר בקירוי הינן דינמיות וניתנות להזזה בעזרת שלט רחוק או כפתורי שליטה. אלו מאפשרים לשנות את זווית הרפרפות בהתאם לכמות האור הרצויה, ולעתים אף לסגור אותן לגמרי, וכך ליצור גג אטום באופן מלא.
מהן היתרונות של פרגולות חשמליות שכאלו?
לדינמיות שבתצורת הגג יש יתרונות רבים. קודם כל, היא אינה מכריחה אתכם לבחור בין גג אטום ושטוח, ששום שמש לא נכנסת מבעדו (אך בה בעת מתאים לימי גשם), לבין גג פרגולה קלאסי, שתמיד נכנסת דרכו שמש במידה מסוימת, אך זו אינה ניתנת לשליטה וסוג גג זה אינו מתאים לימים סוערים יותר. פרגולות חשמליות מאפשרות לכם להתאים את הגג שלהן בדיוק לצרכי הרגע ולבקשותיכם – מבחינת האוורור הנכנס, מבחינת הפחתת כמות השמש הישירה וכן הלאה. היתרון המשמעותי הוא בסגירה המלאה של הרפרפות, המספק גג מלא לימי החורף, שבהם המרפסת אינה נמצאת בשימוש כמו בעונות אחרות בשנה.